معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همه امکانات و زیرساخت‌های لازم جهت ورود زائران کشور پاکستان برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان فراهم است.

داریوش امانی  در بازدید از پایانه‌های مرزی میرجاوه و ریمدان در سیستان و بلوچستان گفت: یکی از اهداف جمهوری اسلامی ایران برپایی هر چه باشکوه‌تر اربعین حسینی (ع) است.
وی افزود: با توجه به گرمای شدید هوا در این منطقه، نصب سایبان ها، سیستم‌های خنک کننده و مه پاش انجام شده که امیدواریم با برنامه ریزی‌های انجام شده برای ارائه خدمات بهتر، امسال اربعین حسینی متفاوتی برای زائران اباعبدالله الحسین رقم بخورد.
رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه در تمامی خدمات و پروژه‌های انجام شده باید رضایت و رفاه حال زائران ایرانی و خارجی در اولویت قرار گیرد، گفت: به همین منظور، روکش آسفالت جاده‌های منتهی به پایانه‌های مرزی، رفع نقاط پرحادثه، خط کشی محورها، نصب علایم و افزایش سرویس‌های بهداشتی در پایانه‌های مرزی در حال انجام است.

سیستان و بلوچستان به عنوان تنها دروازه ورود زائران پاکستانی عازم اربعین اباعبدالله الحسین (ع) است بطوری که همه ساله تجلی وحدت شیعه و سنی این استان را در استقبال و خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) به وضوح می‌توان دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار