مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه در برخی از مقاطع گزارش شده است.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک سنگین در مسیر (شمال به جنوب) محدوده مرزن آباد گزارش شده است، گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو و محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) محدوده شهر دماوند را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-پردیس محدوده ابتدای آزادراه و محور قدیم تهران-بومهن محدوده جاجرود را شاهد هستیم، اما تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) برقرار است.

او گفت: محور‌های چالوس و فیروزکوه دارای مه گرفتگی در ارتفاعات هستند و سایر محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

محرابی نیا در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج-قزوین حدفاصل گرمدره تا مهرویلا و محدوده‌های گلشهر و کمالشهر و آزادراه قزوین-کرج محدوده‌های گلشهر و مهرویلا و محور شهریار-تهران در برخی از مقاطع را شاهد هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محور‌ها هم گفت: بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران را شاهد هستیم.

خبرنگار: محبوبه کباری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار