کارشناس هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی مبنی بر ماندگاری هوای گرم در پایتخت و رسیدن دمای هوا تا ۴۲ درجه صادر شده است.

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از صدور هشدار هواشناسی مبنی بر تداوم هوای گرم در استان تهران و افزایش دمای هوا در پایتخت خبر داد و گفت: توده هوای گرم در استان تهران تا هفته آینده ماندگار خواهد بود؛ بنابراین توصیه می‌شود که همشهریان از تردد در ساعات میانه روز پرهیز و در مصرف آب و برق صرفه جویی کنند.

وی همچنین از صدور هشدار هواشناسی دیگر هم در حوزه بارش‌ها در نواحی غربی کشور خبر داد و گفت: بارندگی‌ها همراه با وزش باد شدید در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل پیش‌بینی شده است که در برخی مناطق همراه با بارش تگرگ است.

کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و شب مناطقی از آذربایجان‌شرقی، آذربایجان غربی، ارتفاعات تهران، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان، رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید دارند که در مناطق مستعد بارش تگرگ نیز پیش‌بینی شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، گرمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۳
آقا این جور اخبار و هشدارهای هوا شناسی جو روانی ایجاد می کند و باعث افزایش مصرف انرژی در کل کشور میشه! به هر حال ایران کشور گرم و خشکیه و طبیعتا تابستان هم هوا گرم خواهد بود! به مردم آموزش بدین که تابستان یعنی گرما! الکی ننه من قریبم درنیارند!
آخرین اخبار