مدیر کل راهدار و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:۱۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ برای تکمیل نواقصات و آسفالت ریزی و بهینه سازی و رفع مشکلات موجود در آزاد راه پیامبر اعظم (ص) اختصاص یافته است.

علیزاده  با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار در حوزه جغرافیایی شهرستان بستان آباد و برای ایمن سازی و آسفالت ریزی و رفع مشکلات تونل‌های شبلی هزینه خواهد شد گفت:از هفته آینده ساماندهی علائم جاده‌ای وخط کشی محور‌ها با اولویت محور‌های اصلی شروع خواهد شد.

وی از اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار برای محور‌های بستان اباد به سمت سراب و بستان آباد به سمت تیکمه داش خبر داد.

علیرضا توری فرماندار شهرستان بستان آباد  هم در این جلسه از وضعیت راه‌های روستایی در این شهرستان سخن گفت وافزود:متاسفانه برخی از راه‌های روستایی در این شهرستان به دلیل عدم رسیدگی و لگه گیری و خط کشی وآسفالت ریزی عملا تردد برای مردم و مسافران را با مشکل روبرو کرده است.

وی از راکد ماندن عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های راهداری در شهرستان بستان آباد خبر داد و افزود:برخی از پروژه‌های راهداری در این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیای پروژه ملی بوده و نیازمند تسریع در تکمیل آنها می‌باشد.

وی همچنین از فقر ماشین آلات راهداری در این شهرستان سخن گفت و افزود:متاسفانه ماشین آلات راهداری در این شهرستان فرسوده بوده و با توجه به وجود شریان‌های اصلی و فرعی بیشتر در این شهرستان عملا در فصل زمستان و مواقع نیازخدمات رسانی برای مردم را با مشکل مواجه می‌کند.

برچسب ها: راهداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار