مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی استان اردبیل ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: پروژه ساختمان راهدارخانه مرکزی استان اردبیل با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی در حال احداث است که از این میزان ۱۳ میلیارد تومان مربوط به احداث ساختمان و محوطه و ۷ میلیارد تومان مربوط به تاسیسات ساختمان است.

او از افتتاح این پروژه در سال آینده خبر داد و تصریح کرد: راهدارخانه مرکزی در ۸ هزار متر مربع زیربنا و عرصه ۴ هکتاری درحال احداث است.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به احداث این ساختمان در خیابان جام جم، ابتدای جاده اردبیل- نمین افزود: با بهره برداری از این ساختمان سطح خدمت رسانی به ارباب رجوع با بهبود کمی و کیفی مواجه خواهد شد.

رحمتی از فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و در حال احداث بودن ۱۷ مورد دیگر در محور‌های استان خبر داد و اظهار امیدواری کرد با حمایت همه جانبه در چهارچوب قوانین و مقررات از سرمایه گذاران شاهد احداث مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی که نقش عمده‌ای در ارائه خدمات به مسافران و کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای دارند، باشیم.

انتهای پیام/ح

فعالیت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان اردبیل

برچسب ها: راهداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.