مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: رقابت هزار و ۳۶۰ شرکت‌کننده در مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: شرکت‌کنندگان در مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های قرائت و ترتیل قرآن، دعاخوانی، اذان، معارف، حفظ کل، ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و پنج جزء قرآن کریم در ۲ گروه بانوان و آقایان با هم رقابت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۶ شهرستان معین استان از جمله تبریز، مراغه، مرند و سراب برگزار می‌شود اظهار کرد: در شهرستان تبریز این مسابقات در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در حال برگزاری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی گفت: رقابت شرکت کنندگان در این مرحله تا ۹ مرداد ماه امسال ادامه می‌یابد و لیست نفرات راه یافته به مرحله استانی ۱۱ مرداد اعلام می‌شود.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: راه یافتگان به مسابقات مرحله استانی نیز پس از شرکت در این مسابقات به مرحله نیمه نهایی و نفرات برگزیده نیز به مسابقات کشوری راه می‌یابند.

وی با بیان اینکه چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امسال در تبریز برگزار می‌شود یادآور شد: این دوره از مسابقات در راستای بزرگداشت شهدای سانحه هوایی در ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال به صورت انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.