اعتبارات شهرداری زنجان نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ شهردار زنجان با بیان اینکه طی چهار ماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه سال گذشته درآمدهای شهرداری زنجان از محل ارزش افزوده ۴۰ درصد کاهش داشته است گفت: این کاهش اعتبار موجب تاثیر منفی در عملکرد شهرداری و پیشرفت فیزیکی پروژه ها شده است.

ملائی یگانه به درآمدهای ناشی از تخلفات راهنمایی و رانندگی در سطح شهر زنجان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته وصول درآمدها از این بخش ۲۲ میلیارد تومان بود که مطابق قانون باید ۶۰ درصد آن به شهرداری اختصاص پیدا می کرد.

شهردار زنجان از تولید و پخش ۴۲ هزار تن آسفالت در شهر زنجان خبر داد و گفت: این میزان آسفالت در سطح شهر تا پایان تابستان و اوایل پاییز در سطح شهر پخش می شود.

وی از تعریف ۱۰ پروژه شاخص شهرداری زنجان برای سال جاری خبر داد و گفت: تکمیل و آغاز پروژه های مهمی در سطح شهر در دستور کار قرار دارد.

شهردار زنجان به پروژه تقاطع غیرهمسطح سیدالشهداء(ع) اشاره کرد و افزود: این پروژه مطابق با برنامه زمان بندی شده پیش می رود که البته کمی نسبت به برنامه عقب است و تذکرات و تاکیدات لازم به مجری ابلاغ شده است و تاکنون شهرداری از اعتبارات داخلی خود پروژه را جلو برده و این در حالی است که تعهدات استانداری و اداره کل راه و شهرسازی پرداخت نشده است.

وی یادآور شد: از میزان واقعی تخصیص در این بخش تنها ۷۰۰ میلیون تومان به شهرداری تخصیص داده شده است و در برخی موارد مبالغ دیه هایی که پرداخت آن توسط مسئولان بر عهده شهرداری گذاشته می شود بسیاری از درآمدهای این بخش را از بین می برد.

همچنین شهردار زنجان به دیگر پروژه های مهم شهرداری ازجمله آغاز به کار پارکینگ طبقاتی سعدی اشاره کرد .

انتهای پیام/م

برچسب ها: اعتبارات ، کاهش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.