معاون فنی اداره کل راهداری آذربایجان شرقی گفت: میزان سفر و تردد خودرو‌ها به  استان در چهار ماهه گذشته چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافت.

 عبدی گفت: در چهار ماهه گذشته بیش از هفت میلیون و ۷۱۰ هزار دستگاه خودروی سبک و سنگین به داخل استان آذربایجان شرقی وارد شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از هفت میلیون و ۲۴۹ هزار دستگاه خودرو نیز به خارج از استان سفر کردند اظهار کرد: میزان سفر و تعداد تردد خودرو‌ها به خارج از استان طی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییر چندانی نداشته است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تا اول مرداد ماه بیش از ۱۳۵ میلیون و ۹۹۰ هزار خودرو در مسیر‌های مختلف استان تردد کردند.

عبدی با اشاره به اینکه این تعداد تردد خودرو‌ها توسط ۹۸ دستگاه ترددشمار آنلاین موجود در جاده‌های مختلف استان ثبت شد ادامه داد: تعداد تردد خودرو‌های ثبت شده در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تفاوت چندانی نداشت.

وی یادآور شد: از کل تردد ثبت شده در جاده‌های مختلف استان ۱۲ درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و ۸۸ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک بود.

عبدی افزود: در این بازه زمانی مسیر‌های رفت و برگشت کنارگذر جنوبی شهیدکسایی، ایلخچی- تبریز، تبریز- صوفیان، آذرشهر- ایلخچی، تبریز- خواجه و آزادراه تبریز- زنجان از پرترددترین جاده‌های استان بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.