در جلسه قرارگاه استانی شهید علم الهدی در تبریز اعلام شد: آذربایجان شرقی پارسال در اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی رتبه نخست کشوری را کسب کرد.

محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی در این جلسه با اعلام حمایت و کمک مدیریت اجرایی استان برای حضور دانشجویان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و اردوی راهیان نور بر شناسایی و دعوت دانشجویانی که تاکنون توفیق حضور در این برنامه‌ها را نداشته اند تاکید کرد.

سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا هم با بیان اینکه اردوی راهیان نور و پیاده روی اربعین باعث روشنگری و تبیین دانشجویان و ترویج فرهنگ عاشورایی و ایثار و شهادت می‌شود خواستار همراهی و همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌های ذیربط برای برگزاری هر چه بهتر باشکوهتر این دو برنامه مقدس شد.

نصرالله زاده رئیس دانشگاه تبریز نیز با اشاره به برنامه ریزی برای حضور یکهزار و ۶۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان در مراسم پیاده روی اربعین امسال یادآور شد: همایش بزرگ و عظیم اربعین جنبه‌های مختلف تمدن اسلامی را به نمایش می‌گذارد و افزایش جمعیت در این همایش بر شکوه و عظمت مسلمانان اضافه می‌کند.

تبریزی مسئول بسیج دانشجویی استان هم در این نشست گفت: در سال گذشته حدود چهار هزار و ۵۰۰ نفر در قاب کاروان راهیان نور دانشجویی به مناطق عملیاتی اعزام شدند و زمان اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب امسال در دو بازه زمانی ایام اربعین و ۲۰ تا ۳۰ مهر خواهد بود.

در این نشست درباره نحوه تامین اتوبوس و هزینه‌های ایاب و ذهاب و ایجاد مواکب حسینی در همایش پیاده روی اربعین بررسی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.