نظرسنجی جدید دانشگاه کوئینیپیاک نشان می‌دهد ترامپ از برتری ۲ درصدی نسبت به هریس برخوردار است.

نظرسنجی ملی جدید دانشگاه کوئینیپیاک برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ایالات متحده نشان می‌دهد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نسبت به کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ۲ درصد برتری دارد.

این نظرسنجی که از ۱۹ ژوئیه تا ۲۱ ژوئیه انجام شد، نشان داد که در مجموع ۴۷ درصد از شرکت کنندگان از نامزد دموکرات حمایت می‌کنند و ۴۹ درصد به ترامپ در یک مسابقه رودررو رای می‌دهند. از سوی دیگر، شرکت کنندگان اعلام کردند در یک رقابت شش جانبه ۴۱ درصد از هریس حمایت خواهند کرد و ۴۵ درصد گفتند که از ترامپ حمایت می‌کنند، ۶ درصد از جان اف کندی جونیور و به ترتیب ۱ درصد و ۲ درصد از سه نامزد باقی مانده، کرنر وست، جیل استین و چیس الیور حمایت می‌کنند. 

تیم مالوی، تحلیلگر نظرسنجی دانشگاه کوینیپیاک، می‌گوید: «تغییر نامزد دموکرات ها، به حرکت در رقابت کمک چندانی نمی‌کند، زیرا معاون رئیس جمهور هریس با اعدادی مشابه رئیس جمهور بایدن وارد میدان می‌شود.»

سایر نظرسنجی‌ها نیز از اختلاف دو درصدی هریس و ترامپ خبر می‌دهند.

با کناره گیری رسمی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از نامزدی حزب دموکرات در انتخابات آتی، کامالا هریس، معاون وی از بیشترین اقبال برای جانشینی او برخوردار است.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ترامپ با گوش بریده باید به عنوان تروریست جهانی و جنایتکار جنگی و قتل حاج قاسم و ابومهندس المهدی و همراهانشان باید دستگیر و محاکمه و اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ترامپ با معجزه نجات یافت یعنی از مرگ صد درصدی اور تو ایران بوذ رژیم چه کار براش میکرد
آخرین اخبار