دروغگویی دموکرات‌ها درباره سلامت بایدن به تصویر حزب آسیب زیادی زده است و اصلاح اشتباهات زمان زیادی می‌برد.

وال استریت ژورنال در مطلبی ضمن اشاره به دروغگویی دموکرات‌ها درباره وضعیت جسمانی و عقلی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نوشت: رای دهندگان بر خلاف مقامات حزب دموکرات که سعی در نادیده گرفتن وضعیت سلامتی بایدن و به فراموشی سپردن آن را داشتند، دروغگویی این حزب را از یاد نخواهند برد. آنها برخلاف اظهارات هم حزبی‌های خود، عقب نشینی غیرمنتظره رئیس جمهور آمریکا از رقابت‌های ریاست جمهوری را به خاطر خواهند آورد و این در روند انتخاب نامزد جدید نیز تاثیر گذار خواهد بود.

طبق این گزارش، در انتخابات نوامبر، همه رای دهندگان آن را دریافت خواهند کرد که حزب دموکرات برای پیش بردن اهداف خود و صحت عقلی نامزد مورد تاییدشان چه دروغ‌هایی را مطرح کردند و چگونه از بایدن که سلامت روان آن کاملا زیر سوال بود حمایت کردند؛ و از کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید گرفته تا رسانه ها، به هر کسی که به ضعف بایدن اشاره می‌کرد حمله می‌کردند.

به نوشته این روزنامه دروغگویی دموکرات‌ها به تصویر حزب آسیب زیادی زده است و اصلاح اشتباهات زمان زیادی می‌برد.

پیش از این، رفتار‌های عجیب بایدن در مراسم ها، فراموشی، زمین خوردن مکرر، و ناتوانی در ایستادن گمانه زنی‌ها درباره بیماری او و اینکه آیا قادر به ادامه هدایت آمریکا برای ۴ سال دیگر است را را مطرح کرده بود. گروهی از پزشکان با بررسی رفتار‌های او گفته بودند ترکیبی از بیماری تخریب عصبی با تعدادی از علائم دیگر در جو بایدن وجود دارد که آگاهی منفی در بیمار ایجاد می‌کند و نیاز به درمان جامع و مداوم دارد.

همچنین پس از آن گزارش‌هایی مبنی بر احتمال ابتلای او به پارکینسون منتشر شد که این بار نیز مقامات حزب دموکرات با توسل به دروغ سعی در رد آن کردند. اما با ورود مکرر دکتر کوین کانارد، متخصص اعصاب و متخصص ناتوانایی‌های حرکتی از مرکز پزشکی نظامی ملی والتر رید، به کاخ سفید، دموکرات‌ها دیگر نتوانستند به دروغگویی خود ادامه دهند و در نهایت فشار بر جو بایدن برای کناره گیری از رقابت‌ها علنی شد.

در نهایت بایدن در روز یکشنبه کناره گیری خود را از رقابت‌های انتخاباتی اعلام کرد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
ترامپ خیلی زرنگه خودش رو میزنه به دیوونه بازی تا کل دنیا از آمریکا بترسند که تصمیماتش لحظه ای است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۴۰۳
یه دیوونه از دیوونه خونه بیارن بکنن رییس جمهور آمریکا بهتر از اینه که ترامپ بشه
آخرین اخبار