آمار پرواز و جابه‌جایی مسافر فرودگاه آیت الله آیت الهی لارستان در ۷ ماهه گذشته جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

محسن رفیعی از افزایش پرواز‌ها و پذیرش و اعزام مسافر از فرودگاه بین‌المللی لارستان در در ۷ ماه گذشته خبر داد و گفت: در ۷ ماه گذشته به نسبت همین مدت در سال گذشته، انجام پرواز‌ها ۳۱ درصد، پذیرش و اعزام مسافر ۳۴ درصد و ارسال بار ۳۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه لارستان گفت: بر اساس اعلام " گروه آمار و اطلاعات کل پرواز‌های مسافری فرودگاه لارستان در ۷ ماهه گذشته تعداد ۹۰۰ پرواز بوده است که نسبت به هفت ماهه سال گذشته از رشدی ۳۱ درصدی برخوردار است.

رفیعی گفت: تعداد اعزام و پذیرش مسافر فرودگاه لارستان نیز در همین مدت ۳۵ درصد رشد داشته است و از ۶۳،۳۸۵ نفر در هفت ماه سال گذشته به ۸۵۵۴۸ نفر در ۷ ماهه گذشته رسیده است.

او در مورد میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان نیز گفت: در این حوزه نیز شاهد رشدی قابل توجه در نیمه نخست سال جاری هستیم، به‌طوری که میزان ارسال و پذیرش بار و پست از فرودگاه لارستان در سال جاری ۲،۳۴۵،۷۹۱ کیلوگرم بوده است که نشانگر رشدی ۳۹ درصدی نسبت به سال گذشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.