مهم‌ترین حوادث ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در استان فارس را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون گفت: مأموران این فرماندهی، ۳۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف کردند.

سرهنگ بیژن بارسالاری فرمانده انتظامی کازرون، اظهار کرد: به منظور اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، ماموران پلیس آگاهی کازرون هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از این کامیون، ۳۵هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی کازرون با بیان اینکه برای نظر کارشناسان ارزش سوخت‌های مکشوفه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف ۱۸ میلیارد ریال طلای مسروقه از منزل سارق

فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار از دستگیری سارق و کشف طلاجات سرقتی به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسینعلی شیروانی فرمانده انتظامی شهرستان کوهچنار بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات از منزلی در شهرستان کوهچنار، به علت حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی ضمن بازدید میدانی از محل وقوع جرم، تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق آغاز کردند.

فرمانده انتظامی کوهچنار ادامه داد: کارآگاهان با اقدامات فنی مخفیگاه سارق را شناسایی و او را در عملیاتی منسجم دستگیر و در بازرسی از منزلش حدود ۱۸ میلیارد ریال طلای مسروقه (برابر نظر کارشناسان) را کشف کردند.

سرهنگ شیروانی با اشاره به اینکه سارق پس از اقرار به سرقت طلاجات از منزل مسکونی، برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: برخورد با سارقان در جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در فراجا از عزمی راسخ در مقابله با آنان برخوردارند و اجازه هنجارشکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

پایان قدرت نمایی شرور قمه کش در شب‌های محرم در مرودشت 

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری شرور قمه کش در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت بیان کرد: در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه فردی در شب‌های محرم با یک قبضه سالح سرد (قمه) به خودرو‌های مردم آسیب زده و رانندگان و خانواده‌های آن‌ها را تهدید می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: دیروز سه شنبه (۲۶ تیرماه ۱۴۰۳) مقارن با عاشورای حسینی، ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی و فنی و پس از هماهنگی قضایی، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: کارکنان پلیس به محل مورد نظر اعزام و در عملیاتی منسجم، شرور قمه به دست را دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه در سوابق متهم جرائمی از قبیل سرقت، قدرت نمایی، نزاع و درگیری به چشم می‌خورد، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعا با مخلان نظم و امنیت قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد شد.

دستگیری سارق مسلح موبایل در اقلید

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری سارق مسلح و کشف اموال مسروقه و هچنین اسلحه جنگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ لطف اله محمدی فرمانده انتظامی اقلید، بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موبایل از خانمی جوان در یکی از محله‌های شهرستان اقلید، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از تحقیقات و اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه سارق را در شهرستان همجوار (آباده) شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی اقلید تصریح کرد: ماموران پس از گرفتن نیابت قضایی به آباده اعزام و موفق شدند سارق مسلح را در مخفیگاهش دستگیر و از او نیز یک قبضه اسلحه کلت کمری و مهمات مربوطه و یک دستگاه موبایل مسروقه را نیز کشف کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به سرقت مسلحانه اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از 

طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق محموله‌های جاده‌ای در آباده

فرمانده انتظامی آباده گفت: سارقی که اقدام به سرقت بار از کامیون‌های عبوری می‌کرد دستگیر و روانه دادسرا شد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله از کامیون‌های در حال حرکت و همچنین توقف در پارکینگ‌های جاده ای، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آباده با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۹ فقره سرقت محموله از خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی اقرار کرد، گفت: سارق برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

سرهنگ مسعودی تصریح کرد: آسایش و آرامش مردم هدف پلیس است و ما در این زمینه از حداکثر توان خود برای ایجاد امنیت پایدار استفاده خواهیم کرد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در آباده

فرمانده انتظامی آباده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده اظهار کرد: در جهت مطالبات عمومی مردم، ماموران انتظامی شهرستان آباده در تیرماه اقدام به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کردند.

او افزود: کشف ۱۴ کیلو و ۴۳۰ گرم مواد مخدر، جمع آوری و دستگیری ۱۸ نفر معتاد متجاهر و توزیع کننده، دستگیری ۴ نفر سارق و مالخر و کشف ۸۰ فقره انواع سرقت، کشف ۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و توقیف ۱۴۵ دستگاه وسایط نقلیه متخلف از نتایج اجرای این طرح‌ها بود.

فرمانده انتظامی آباده تصریح کرد: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر در این شهرستان اجرا می‌شود و برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار