مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس از برپایی باشکوه آیین‌های مردمی دهه اول ماه محرم قدردانی کرد و آن را نشانه‌ای از ولایتمداری جامعه دانست.

حامد رستمی با عرض تسلیت بمناسبت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان گفت: نهضت گرانمایه حسینی ریشه در باور‌های ملت‌های آزادی خواه جهان دارد و فرصتی برای نمایش باور‌های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او با اشاره به فرمایشات امام راحل «ره» مبنی بر «محرّم‏ و صفر است که اسلام را نگه داشته است»، گفت: اهالی ولایتمدار استان پایبندی به ارزش‌های والای حسینی را با برپایی باشکوه آیین‌های دهه محرم در شهر‌ها و روستا‌ها به نمایش گذاشتند.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس با قدردانی از برپایی آیین‌های خودجوش مردمی گفت: عشایر و روستاییان همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در استان پهناور فارس نیز شاهد برگزاری آیین‌های دهه محرم در مقیاس وسیعی بودیم.

رستمی از آمادگی دهیاران و شورا‌های اسلامی به منظور برگزاری راه پیمایی باشکوه اربعین خبر داد و افزود: با تمامی توان آماده ارایه خدمت به زائران حسینی هستیم.

برپایه این گزارش شایان ذکر است آیین بازدید از مراسم‌های مردمی دهه اول محرم با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس و جمعی از مقامات مسئول در شهرستان‌های مختلف استان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار