استاندار فارس به منظور بازدید از روند اجرایی پروژه نهضت ملی جهش مسکن شهر آباده و بازدید از شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی شهر ایزدخواست، به شهرستان آباده سفر کرد.

محمد هادی ایمانیه در قالب هشتاد و چهارمین سفر رسمی خود، وارد شهر ایزدخواست شهرستان آباده شد و مورد استقبال رسمی فرهاد سعدی فرماندار ویژه شهرستان و سایر مسئولین و مقامات محلی قرار گرفت.

 استاندار فارس در بدو ورود به شهر ایزدخواست، با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان نظام جمهوری اسلامی ادای احترام می‌کند و پس از آن از شهرک صنعتی و مجتمع کارگاهی این شهر بازدید خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس در سفر یک روزه خود، از قلعه باستانی ساسانی ایزدخواست بازدید می‌کند و پس از آن به شهر جهانی منبت، پ عزم می‌شود تا از پروژه نهضت ملی جهش مسکن شهر آباده بصورت میدانی بازدید کرده در جریان پیشرفت این طرح ملی قرار گیرد و پس از آن با حضور ایشان، بلوار سلمان فارسی این شهر رسما افتتاح خواهد شد.

 محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای اداری شهرستان شرکت می‌کند و همچنین با تعدادی از سرمایه گذاران، فعالان صنعتی و اقتصادی و تعدادی از مردم در قالب میز خدمت ملاقات می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار