سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در خصوص شرایط تیمش پیش از بازی با اسپانیا توضیحاتی را ارائه داد.

گرت ساوتگیت سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس در نشست خبری پیش از بازی با اسپانیا در فینال یورو ۲۰۲۴ گفت: من نمی‌توانم چیزی بیشتر از اینکه نماینده کشورم هستم بخواهم، اول به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی که تیم ملی کشورم را هدایت می‌کنم. با هیچ ترسی به بازی مقابل اسپانیا وارد می‌شوم، چرا که قبلاً همه چیز را دیده‌ام و هر نوع احساسی را تجربه کرده‌ام.

او درباره تغییر ذهنیت تیمش افزود: ما از ابتدا سعی کردیم ذهنیت را تغییر دهیم. در نهایت، شما باید همیشه در مراحل نهایی تورنمنت‌ها باشید تا یاد بگیرید چگونه آن بازی‌ها را ببرید. ما می‌دانیم که باید این یکی را ببریم و این جام را به دست بیاوریم تا احترام بقیه دنیای فوتبال را کسب کنیم.

ساوتگیت در ادامه درباره تحول تیمش توضیح داد: ما باید راهی متفاوت برای بازی پیدا می‌کردیم. در شروع تورنمنت مشکلات زیادی در تیم داشتیم، به ویژه در خط دفاع. ما سعی کردیم تعادل مناسبی پیدا کنیم، مثلا در حمله که بازیکنانی هستند که دوست دارند در پست‌های دیگر بازی کنند. اکنون ما خطرناک به نظر می‌رسیم و به نظر می‌رسد که می‌توانیم در فینال گلزنی کنیم.

ساوتگیت درباره حال و هوای اردوی انگلیس گفت: همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند و این بسیار خوب است. ما برای این چالش هیجان‌زده‌ایم. واضح است که تیم در هفته‌های اخیر بهبود یافته و شخصیت و استقامت فوق‌العاده‌ای نشان داده است. اکنون ما فرصت فوق‌العاده‌ای داریم تا به آنچه که از لحظه‌ای که قطر را زودتر از آنچه که امیدوار بودیم ترک کردیم، تعیین کرده‌ایم، دست یابیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار