تیم فوتبال پرسپولیس با در اختیار داشتن بازیکنان مسن در ترکیب خود برای فصل بعد دچار مشکل خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون در فصل نقل و انتقالات نتوانسته بازیکنی را به خدمت بگیرد و علاوه بر این، برخی از  بازیکنان کلیدی اش هم جدا شدند و در وضعیت بحرانی به سر می‌برد.  

در حال حاضر مرتضی پور علی گنجی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد فرجی و عیسی آل کثیر قراردادشان را در حالی با پرسپولیس تمدید کردند که بالای ۳۰ سال سن دارند و این موضوع می‌تواند برای پرسپولیس در فصل آینده دردسرساز شود. علاوه بر این، امید عالیشاه، مسعود ریگی و کنعانی زادگان هم باید به لیست بازیکنان مسن پرسپولیس اضافه کرد.  

در صورتی که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش هم در پرسپولیس ماندنی شود او هم سنش بالای ۳۰ سال است و اکثر ترکیب سرخپوشان را بازیکنان مسن تشکیل خواهند داد.  

علاوه بر این، تیم پرسپولیس در جذب بازیکنان جوان لیگ ناکام بوده است و بازیکنی مثل لیموچی که می‌توانست جانشین خوبی برای ترابی باشد با سپاهان قرارداد ۳ ساله بست و شاهد هایجک کردن طلایی پوشان از سرخپوشان بودیم.  

همچنین گفته می‌شود پرسپولیس قصد دارد فرشاد احمد زاده بازیکن سپاهان را برای فصل بعد به خدمت بگیرد که اگر این اتفاق رخ بدهد احمد زاده هم بالای ۳۰ سال سن دارد و او هم به بازیکنان مسن پرسپولیس اضافه می‌شود.  

در حال حاضر محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی و اوستون اورونوف بازیکنان جوان پرسپولیس هستند که سرخپوشان امیدوارند که این بازیکنان در فصل آینده هم بدرخشند در صورتی که سرمربی اسپانیایی به این جوانان اعتماد کند و از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند.  

تیم سپاهان برخلاف تیم پرسپولیس امسال جوانگرایی را سرلوحه خود در فصل نقل و انتقالات کرده است. این تیم اصفهانی چند بازیکن جوان به خدمت گرفته است که می‌توانند آینده طلایی پوشان را در سال‌های بعد تامین کنند.  

به هر حال تیم پرسپولیس با بازیکنان مسن که در اختیار دارد به مدرسه پیرمرد‌ها تبدیل شده است و با این نفرات باید در ۳ جام بجنگد که کار سخت و دشواری پیش رو دارد.  

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار