مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران، گفت: در ۳ ماهه نخست سال جاری ۲۰۳ مورد خدمات عمرانی شامل خرید و احداث، تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی اقدام شده است.

حمید تیزهوش با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته امداد استان تهران در حوزه تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان، اعلام کرد: کمیته امداد استان تهران در ۳ ماهه نخست سال جاری نسبت به ارائه ۲۰۳ مورد خدمات عمرانی شامل خرید و احداث ۹۶ واحد مسکن مددجویی و همچنین ۱۰۷ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن مددجویی اقدام کرده است.

وی، افزود: برای ارائه این تعداد خدمات عمرانی در این مدت زمان بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان به صورت بلاعوض و معوض هزینه شده است.

تیزهوش با بیان اینکه هزینه‌های انجام‌شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، آورده مددجو، کمک خیران و وام قرض‌الحسنه بوده است، در سال گذشته نیز ۲۰۵۷ مورد خدمات عمرانی شامل ۲۱۳ مورد خرید و احداث مسکن مددجویی و همچنین ۱۸۴۴ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی مسکن به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با اشاره به تفاهم نامه سه جانبه بنیاد مسکن، کمیته امداد و سپاه پاسداران، ادامه داد: در همین راستا در استان تهران پروژه ۳۲ واحدی پاکدشت و ۴۸ واحدی صفادشت در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: پروژه ۳۵ واحدی ری نیز با همکاری خیّران ری با پیشرفت ۸۵ درصد در دست اقدام است.

تیزهوش یادآور شد: همچنین ۲۰۰۰ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و ۴۴۰ واحد نیز با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در رباط کریم، نصیر شهر و پاکدشت تعیین پروژه شده و در دست احداث است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت با مشارکت خیران، فعالان عرصه صنعت ساختمان و مؤسسات دولتی و غیردولتی مرتبط با امر مسکن و همچنین نقش‌آفرینی ویژه خانواده‌های تحت حمایت امکان‌پذیر است، خاطرنشان کرد: در صورت حمایت و تأمین زمین از سوی نهادهای مربوطه و نیکوکاران می‌توانیم نسبت به تأمین مسکن خانواده‌های تحت حمایت با مشارکت سپاه پاسداران و بنیاد مسکن اقدام کنیم.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار