رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: هیئت‌هایی که از نمایشگاه عطر سیب استقبال کردند، شناسنامه‌دار و ثبت شده هستند.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه هیئت‌هایی که از نمایشگاه عطر سیب استقبال کردند، شناسنامه‌دار و ثبت شده هستند، گفت: باید در این فرصت بانک اطلاعاتی هیئاتی که از نمایشگاه استفاده می‌کنند، تشکیل شود و در طول سال تعامل با این هیئات ادامه‌دار باشد و تنها به ایام محرم معطوف نشود.

معدنی‌پور با بیان اینکه جلساتی را با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری درخصوص نمایشگاه عطر سیب برگزار کردیم، اظهار کرد: در جلسات پیش از برگزاری نمایشگاه، تأکید ما بر این بود که اطلاع‌رسانی به هیئت‌ها و مردم باید به درستی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه خرید از غرفه‌ها به ویژه غرفه حجاب و عفاف در سال گذشته توسط مردم نیز مورد استقبال قرار گرفته بود، یادآور شد: به همین دلیل اطلاع‌رسانی برگزاری نمایشگاه برای حضور مردم نیز در این دوره مورد توجه قرار گرفت.

معدنی‌پور ادامه داد: یکی دیگر از تأکیدات ما این بود که توزیع بن‌کارت‌ها بین هیئت‌هایی که حتماً دارای مجوز و ثبت شده باشند، انجام شود. در همین راستا امسال سیستم الکترونیکی نمایشگاه تکمیل و صدور بن کارت‌‎ها توسط سامانه شهرزاد انجام شد.

وی با تأکید بر اینکه نکاتی که ما در ارزیابی‌ها مدنظر داشتیم ارائه دادیم که خوشبختانه مورد توجه قرار گرفت، خاطرنشان کرد: هیئت‌هایی که از نمایشگاه استقبال کردند، شناسنامه‌دار و ثبت شده بودند؛ لذا از این فرصت می‌توان برای بانک اطلاعاتی هیئاتی که از نمایشگاه استفاده می‌کنند، استفاده کرد تا در طول سال تعامل با این هیئات ادامه‌دار باشد و تنها به ایام محرم معطوف نشود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه ظرفیت‌های مردمی باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: تشکیل این بانک در سامانه‌ای که پیش‌بینی شده، مورد توجه قرار گرفته است.

بیست‌ودومین رویداد فرهنگی «عطر سیب» از تاریخ ۱۴ تا ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در میدان آئینی امام حسین (ع) میزبان مردم شهر تهران و هیئات مذهبی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار