۲۴ تن از دموکرات‌های سابق کنگره طی نامه‌ای از جو بایدن خواستند از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کناره‌گیری کند.

گروهی متشکل از ۲۴ تن از اعضای سابق کنگره از حزب دموکرات با ارسال نامه‌ای به جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا از او خواستند از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کند.

براساس گزارش آر تی، در متن نامه آمده است: رئیس‌جمهور بایدن با هموار کردن راه برای بقیه دموکرات‌ها برای انتخابات ریاست‌جمهوری، به کشوری که دوستش دارد، خدمت خواهد کرد.

 در ادامه این نامه به بایدن هشدار داده شده است که شرکت او در انتخابات ریاست جمهوری نه تنها به شکست خودش و پیروزی دونالد ترامپ، نامزد جمهوریخواهان منجر می‌شود، بلکه می‌تواند مواضع دموکرات‌ها در کنگره و مجالس محلی را نیز تضعیف کند.

پس از عملکرد فاجعه بار بایدن در مناظره اول بین او و ترامپ، فشار‌ها از حزب دموکرات بر روی او برای کناره گیری از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری که در نوامبر آینده (آبان ماه) برگزار خواهد شد، افزایش یافته است.

این فشار‌ها از درون حزب بایدن گرفته تا رسانه ها، حتی در هیات تحریریه «نیویورک تایمز» و «وال استریت ژورنال» دیده می‌شود. همه آن‌ها خواستار خروج بایدن از رقابت انتخابات ریاست جمهوری شدند.

پیش از این نیویورک تایمز گزارش داد که وضعیت بد بایدن در ماه‌های اخیر به میزان قابل توجهی افزایش یافته و به ویژه پس از شکست مناظره او با ترامپ نگران کننده‌تر شده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار