رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وجود اختلاف بین مقام‌های امنیتی این رژیم و بنیامین نتانیاهو بر سر مذاکرات آتش‌بس غزه خبر دادند.

به گزارش الجزیره، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که اختلاف بین نتانیاهو و رؤسای موساد و شاباک (سازمان اطلاعات و امنیت داخلی رژیم صهیونیستی) بر سر مذاکرات آتش بس وجود دارد.

بر اساس این گزارش، اختلاف بین نتانیاهو و روسای موساد و شاباک موید این ترس است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع توافق با گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه شود.

در همین رابطه منابعی در هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی حمایت رئیس موساد از اصول تعیین شده نتانیاهو درباره آتش بس از جمله عدم بازگشت نیرو‌های مسلح به شمال غزه را تکذیب کردند.

این منابع گفتند که رئیس موساد از همه اصول نتانیاهو حمایت نمی‌کند، بلکه تنها در صورتی که حماس توافق نکند از بازگشت جنگ حمایت می‌کند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: اصرار نتانیاهو بر مکانیزمی برای جلوگیری از بازگشت شبه نظامیان به شمال غزه، مذاکرات را مختل خواهد کرد.یک قدم تا بازگرداندن حدود ۳۰ گروگان (اسیر) زنده فاصله داریم و توافق بر سر گروگان‌ها (اسیران) ظرف دو هفته امکان پذیر است.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی همچنین نسبت به احتمال تاخیر در انعقاد توافق و کشته شدن اسیران بیشتر در جریان درگیری‌های غزه هشدار دادند.

پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۲۳ تير ۱۴۰۳
بی بی یابو میدونه با اتش بس ..محاکمه و در ملاعام تیرباران میشه و به جهنم واصل میشه .هی سنگ جلوی پای میاندازد
Iran (Islamic Republic of)
Helicopter Attack
۰۸:۰۸ ۲۳ تير ۱۴۰۳
مبسر ارتش !!
+
اجازه ندارم از این دنیا خارج بشم و اگر جنگ پیش بیاد به مکانی امن تر خواهم رفت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۲۳ تير ۱۴۰۳
داداش الان دو سه ماهه همش میگین اختلاف مقامات رژیم صهیونیستی !!!!! پس کی از هم میپاشه این رژیم. مردم رو گذاشتین سر کار؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۳ تير ۱۴۰۳
اختلاف اونا سر چگونگی کشتن فلسطینی هاس،شمام میگید ما پیروزیم
آخرین اخبار