نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ساکنان ۷۴ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان نیر به زودی از پوشش تلفن همراه و اینترنت برخوردار می‌شوند.

علی نیکزاد روز جمعه در بازدید از طرح‌های در حال اجرا در این شهرستان اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان دولت این شهرستان اختصاص یافته و ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نیر هم به زودی با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

 او با اشاره به این که عملیات روکش آسفالت راه هفت روستا و محوطه دانشگاه فرهنگیان نیر آغاز خواهد شد، افزود: مشکل کارخانه تسنیم نوش نیر به عنوان بزرگترین کارخانه فرآورده‌های نوشیدنی در شهرک تخصصی آب نیر برطرف شده است.

 او ادامه داد: زیرسازی و روکش آسفالت معابر ناحیه صنعتی نیر با ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

 او تصریح کرد: برای تکمیل کمربندی جنوبی در حال اجرای شهر نیر، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و تامین آن و تکمیل پروژه پیگیری می‌شود.

 نیکزاد در بازدید از بخش کورائیم شهرستان نیر هم گفت: در آینده نزدیک درمانگاه و ساختمان اداره جهاد کشاورزی این بخش تکمیل خواهد شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: موتورخانه مدرسه شبانه روزی امام علی (ع) بخش کورائیم به تجهیز نیاز دارد و در این راستا اقدامات لازم به عمل خواهد آمد. نیکزاد گفت: به زودی به هفت روستای این بخش، گازرسانی شده و مشکل آب شرب روستای داشبلاغ کورائیم رفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.