مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: هیئات مذهبی محور جریان فرهنگی و تقویت فکری و اعتقادی در جامعه است.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده صبح جمعه در نشست هم اندیشی مادران مقاومت ویژه مسئولین هیئات مذهبی بانوان اردبیل اظهار کرد: هدف عمده در حوزه فرهنگی و تبلیغی بانوان، ارتقای کیفی برنامه‌های هیئت‌های مذهبی است.

او خاطرنشان کرد: شبکه تبلیغی هیئات مذهبی بانوان باید بیش از پیش در راستای توانمند سازی و بصیرت افزایی بانوان به ویژه دختران نوجوان و جوان به ایفای نقش بپردازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هیئات مذهبی را محور جریان فرهنگی در جامعه عنوان کرد و افزود: شناخت اولویت‌ها و تلاش برای تقویت فکری و فرهنگی بانوان باید توسط هیئات مذهبی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با اشاره به برخی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه تصریح کرد: اعتیاد، طلاق، مد و مدپرستی، عدم اعتقاد صحیح به اصول و ارزش‌های دینی در برخی از افراد از مسائل مهم در حوزه بانوان است که باید در برنامه ریزی فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به راهکار‌های مهم در اثرگذاری تبلیغ دینی اشاره کرد و گفت: ارائه محتوای مناسب و مورد نیاز مخاطب، آراستگی ظاهری و برخورد ملایمت آمیز از مهمترین راهکار‌های اثربخشی فعالیت مسئولین هیئات مذهبی بانوان است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

در این نشست، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تقدیر از فعالیت‌های اعظم قاسمی رئیس سابق شورای هیئت‌های مذهبی بانوان اردبیل، رؤیا گله دار را به عنوان رئیس جدید شورای هئیت‌های مذهبی بانوان اردبیل معرفی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.