رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت:۲ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های خلخال و کوثر اختصاص یافت.

صدیف بدری در جریان سفر اعضای این مجمع به شهرستان‌های خلخال و کوثر افزود: از یک‌هزار میلیارد ریال اعتبار ملی پروژه راه میانه - میاندوآب، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کمک به ادامه اجرای پروژه‌های تونل خلخال به اسالم و همچنین کمربندی شهر خلخال تخصیص می‌یابد.

او اظهار داشت: با هماهنگی صورت گرفته با وزارت راه و شهرسازی از این مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال به عنوان کمک در اختیار مجری طرح و پروژه تونل حذف گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال به اسالم قرار گرفته و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیز برای تکمیل پروژه کنارگذر شهر خلخال اختصاص می‌یابد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: همچنین ۱۰۰ میلیارد ریال برای ادامه عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهر خلخال در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قرار می‌گیرد، ضمن اینکه شهرداری خلخال متعهد است برای اجرای این پروژه مجوز حفاری رایگان برای شرکت آب و فاضلاب صادر کند.

بدری اضافه کرد:۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی در اختیار شهرداری شهر خلخال قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: در جریان سفر به شهرستان کوثر و بازدید از پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان هزار میلیارد ریال اعتبار برای ادامه عملیات پروژه پایاب سد گیوی،۱۰۰ میلیارد ریال برای ساماندهی ورودی شهر کیوی و ۱۰۰ میلیارد ریال برای خرید ماشین‌آلات و تقویت ناوگان موتوری شهرداری کیوی اختصاص یافت.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس همدلی و هماهنگی بین نمایندگان این استان و همچنین مدیران اجرایی آن را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در جهت تحقق خواسته‌ها و حل مشکلات مردم شهرستان‌های استان تلاش کنیم.

بدری با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم برای توسعه استان اردبیل ابراز امیدواری کرد دولت چهاردهم نیز توسعه و عمران آبادانی استان اردبیل را در دستور کار قرار دهد

علی نیکزاد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از تلاش برای صدور مجوز برداشت ۲۰۰ هزار تن شن و ماسه به شرکت مجری این پروژه برای تسریع در عملیات اجرایی آن خبر داد.

او خاطرنشان کرد: همه اعتبارات تخصیص یافته امروز که در صورت جلسه نیز آمده عملیاتی شده و بر اساس توافق صورت گرفته با مسئولان ذیربط کشوری محقق خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: برای حل مشکلات مردم علاوه بر سفر‌های همه اعضای مجمع نمایندگان استان به شهرستان‌های استان اردبیل هر هفته با یک وزیر به اتفاق مجمع نمایندگان جلسه‌ای در تهران تشکیل شده و برای تحقق خواست‌های مردم استان تلاش می‌شود.

اعضای مجمع نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز از پروژه‌های عمرانی شهرستان کوثر از پروژه کمربندی شهر خلخال، منطقه نمونه گردشگری ازناو و تونل در حال احداث واقع در جاده خلخال به اسالم بازدید کردند.

اعضای مجمع نمایندگان استان اردبیل امروز همچنین از پروژه راه خلخال به منجیل و همچنین پروژه‌های عمرانی بخش‌های شاهرود و خورش رستم خلخال بازدید کردند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.