قاچاقچی پوشاک کهنه خارجی در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان از محکومیت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی پوشاک کهنه و مستعمل در زنجان خبر داد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: پرونده قاچاق پوشاک کهنه خارجی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به ارائه نشدن اسناد گمرکی، تخلف قاچاق را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متخلف را به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: شعبه همچنین یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال معادل ارزش خودرو حامل این کالاهای قاچاق را به جریمه اضافه و متخلف را در مجموع به پرداخت سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان خاطر نشان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی زنجان این محموله قاچاق را هنگام بازرسی از خودروهای عبوری محور زنجان- قزوین کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود، خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.