وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتا شدید موقتی بعدازظهر امروز جمعه زنجان را در بر می‌گیرد.

حسین سلطانی کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، آسمان امروز مناطق مختلف استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی یادآور شد: بعدازظهر با رشد ابرها شاهد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق در برخی مناطق استان خواهیم بود که این شرایط در روزهای آینده نیز تداوم خواهد داشت.

سلطانی با بیان اینکه طی روزهای آینده در برخی مناطق رگبار پراکنده باران و رعد و برق نیز دور از انتظار نخواهد بود، اظهار داشت: دمای هوا طی روزهای آینده تغییرات چندانی نخواهد داشت.

وی از هم استانی ها خواست در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و دامنه کوه‌ها تردد و توقف نکنند و به دلیل وقوع رعد و برق در فضای باز و ارتفاعات حضور نیابند.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۳ و ۳۰ درجه، ابهر ۱۴ و ۲۷ درجه، خرمدره ۱۳ و ۲۵ درجه، آب‌بر ۱۵ و ۲۹ درجه، قیدار ۱۳ و ۲۷ درجه،‌ سلطانیه ۱۱ و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۶ و ۳۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: وضعیت هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.