فرماندار ابهر گفت: ۱۰۲ شعبه آرای مردم شهرستان‌ ابهر را جمع آوری می‌کند که از این تعداد ۶۶ شعبه به صورت ثابت شهری در نظر گرفته شده است.

احمد ذوالقدر  فرماندار ابهر با بیان اینکه هم اکنون روند رای گیری در سطح شهرستان به نحو مطلوبی در جریان است، گفت: با توجه به ساعت های پایانی رای گیری، بر میزان مشارکت کنندگان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبات اخذ رای، سه صندوق نیز به صورت سیار شهری در نظر گرفته شده است، گفت: مابقی صندوق ها نیز برای رای گیری در روستا های ابهر پیش بینی شده است.

این مسوول با تاکید بر اینکه فصل کار کشاورزی موجب شده است بسیاری از افراد در ساعات پایانی برای رای دهی به شعبات مراجعه کنند، ادامه داد: پیش بینی ها بر شلوغی ها شعبات اخذ رای در ساعات پایانی مهلت تعیین شده است.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت فعالانه ای دارند، اظهار داشت: زمان رای گیری طبق اعلام وزارت کشور ادامه خواهد یافت.

فرماندار ابهر خاطرنشان کرد: بررسی ها بیانگر آن است که میزان مشارکت مردم ابهر در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در مقایسه با انتخابات مجلس افزایش دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.