رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: با توجه به برگزاری همه ساله تعزیه در ایام محرم به ویژه روز عاشورا در شهر ارمغانخانه زنجان حجم ترافیک در این مسیر سنگین است.

سرهنگ مهدی میناخانی گفت: هم اکنون محور زنجان به ارمغانخانه ترافیک سنگینی دارد اما این وضعیت در سایر محورهای استان عادی و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به بازگشت عزاداران حسینی تردد در محورهای استان به تدریج افزایشی خواهد بود، اضافه کرد: از بعدازظهر امروز بر حجم ترافیک در محورهای استان به ویژه آزادراه‌ های زنجان به تبریز، زنجان به قزوین، زنجان به بیجار و به سمت خرمدره افزایشی خواهد شد.

این مسئول، بیشترین عامل تصادفات رانندگی منجر به فوت در جاده های استان را بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده رانندگان وسایل نقلیه از تلفن همراه ذکر کرد.

به گفته این مسوول، بیشترین وقوع تصادفات در یک تا ۳۰ کیلومتری شهرهای استان اتفاق می افتد که ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان و اصرار بر ادامه رانندگی به منظور رسیدن به مقصد است.

وی با بیان اینکه بیشترین علل تلفات واژگونی خودروها در این استان به دلیل استفاده نکردن از کمربند ایمنی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه این موضوع به سرنشینان عقب خودروها باز می گردد، موضوعی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.