رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:۳۳ درصد تردد سالانه استان در آزادراه زنجان به قزوین و ۲۴ درصد در آزادراه زنجان به تبریز ثبت شد.

محمدی گفت: سهم تردد سالانه در مسیر قدیم زنجان به قزوین، زنجان به سرچم اردبیل، مسیر قدیم زنجان به تبریز و زنجان به بیجار نیز به ترتیب ۱۰، ۹، هفت و ۶ درصد ثبت شده است.

وی به اطلاعات تردد ثبت شده از طریق سامانه‌های پلاکخوان و تردد شمار برخط در جاده های استان طی اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت، تردد سه میلیون خودرو به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه قبل افزایش ۶ درصدی دارد.

این مسوول ادامه داد: بیشترین ترافیک در آزادراه زنجان به قزوین در مسیر جنوبی با ۷۱۰ هزار و ۶۳۸ وسیله نقلیه با نرخ متوسط ۹۵۶ تردد در یک ساعت گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین درصد تخلفات سرعت نیز در مسیر زنجان به سرچم اردبیل و آزادراه زنجان به تبریز ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد:بیشترین پلاک‌های مشاهده شده در استان در اردیبهشت سال جاری مربوط به پلاک‌های غیربومی بوده و پلاک استان‌های تهران و آذربایجان شرقی بیشترین سهم تردد غیر بومی را در استان داشته است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۳۳ دستگاه ثبت تخلفات در جاده‌های استان فعال است که چهار سامانه دیگر تا پایان فصل بهار در سطح جاده های استان نصب می شود.

برچسب ها: حمل و نقل ، آزادراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.