رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

۳۳ درصد تردد سالانه استان در آزادراه زنجان به قزوین ثبت شد

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت:۳۳ درصد تردد سالانه استان در آزادراه زنجان به قزوین و ۲۴ درصد در آزادراه زنجان به تبریز ثبت شد.

محمد محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: سهم تردد سالانه در مسیر قدیم زنجان به قزوین، زنجان به سرچم اردبیل، مسیر قدیم زنجان به تبریز و زنجان به بیجار نیز به ترتیب ۱۰، ۹، هفت و ۶ درصد ثبت شده است.

وی به اطلاعات تردد ثبت شده از طریق سامانه‌های پلاکخوان و تردد شمار برخط در جاده های استان طی اردیبهشت امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت، تردد سه میلیون خودرو به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه قبل افزایش ۶ درصدی دارد.

این مسوول ادامه داد: بیشترین ترافیک در آزادراه زنجان به قزوین در مسیر جنوبی با ۷۱۰ هزار و ۶۳۸ وسیله نقلیه با نرخ متوسط ۹۵۶ تردد در یک ساعت گزارش شده است.

وی اظهار داشت: بیشترین درصد تخلفات سرعت نیز در مسیر زنجان به سرچم اردبیل و آزادراه زنجان به تبریز ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد:بیشترین پلاک‌های مشاهده شده در استان در اردیبهشت سال جاری مربوط به پلاک‌های غیربومی بوده و پلاک استان‌های تهران و آذربایجان شرقی بیشترین سهم تردد غیر بومی را در استان داشته است.

وی یادآور شد: هم اکنون ۳۳ دستگاه ثبت تخلفات در جاده‌های استان فعال است که چهار سامانه دیگر تا پایان فصل بهار در سطح جاده های استان نصب می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.