مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: طرح نظارتی این سازمان به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) آغاز شده است و تا ۳۱ تیر ادامه می‌یابد.

رضا مظفری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه طرح نظارتی تعزیرات حکومتی زنجان ویژه ماه محرم اجرا شد گفت: در این طرح، تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه های نظارتی به صورت گشت های ویژه روزانه و مستمر بر مراکز تهیه و توزیع کالاهای اساسی شامل برنج، روغن، حبوبات، گوشت، مرغ، روغن، قند و شکر نظارت می کند.

وی با اشاره به برای جلوگیری از التهاب بازار و افزایش خودسرانه قیمت ها در این ایام، گفت: گزارش عملکرد این گشت ها به صورت روزانه در سامانه مربوط ثبت می شود که برای آگاهی مردم از برخورد جدی با سودجویان قابل انتشار است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان گفت: با توجه به گستردگی جلسات عزاداری های استان زنجان، برنامه ریزی جامعی برای نظارت بر کیفیت و کمیت پذیرایی از سوگواران،جلوگیری از افزایش قیمت مصوب اقلام و برخورد با سودجویان و برهم زنندگان روند توزیع کالاهای اساسی در استان صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌ های حوزه کالا و خدمات در سطح کشوری ۱۱ روز و این میزان در استان ۷.۵ روز است.

مظفری با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، خاطر نشان کرد: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.