مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال زنجان در روز انتخابات دایر است

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ادارات و دفاتر پیشخوان ثبت احوال در سراسر استان از زمان آغاز رای گیری در روز هشتم تیرماه تا پایان انتخابات برای پاسخگویی به مراجعه کنندگان دایر است.

مهدی ژاله چیان مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به آمادگی ادارات ثبت احوال این استان در روز انتخابات، افزود: ثبت احوال به عنوان یکی از دستگاه‌های حاکمیتی از ابتدای اعلام زمان برگزاری زود هنگام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون آماده باش بوده است.

وی اضافه کرد:ادارات و دفاتر پیشخوان زیر مجموعه ثبت احوال استان در روز انتخابات برای فراهم کردن شرایط حداکثری حضور مردم در پای صندوق های رای، فعال هستند و این آمادگی را دارند که اگر مدارک هویتی کسی مشکلی دارد بتواند در همان روز برطرف و در انتخابات شرکت کند.

ژاله چیان افزود: افرادی که شناسنامه آنها نیاز به تعویض دارد در این فرصت باقی مانده به دفاتر پیشخوان مراجعه و هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام و تعویض شناسنامه خود اقدام کنند.

وی به هم استانی ها توصیه کرد: کارهای خود را به روزهای پایانی و نزدیک به انتخابات موکول نکنند.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان همراه داشتن شناسنامه عکس دار و شماره ملی یا کارت هوشمند ملی را در روز انتخابات ضروری عنوان کرد و یادآور شد: نزدیک به ۱۰ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

وی یادآوری کرد: متقاضیانی که پیامک صدور و تحویل کارت را دریافت کرده اند با توجه به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوی برای دریافت کارت خود اقدام کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: افرادی که به هر دلیل پیامک دریافت نکرده اند می توانند با تلفن همراه خود و وارد کردن کد دستوری ۴*۶۰۹۰#* یا با مراجعه به سایت ncr.ir از وضعیت کارت هوشمند خود مطلع شوند.

هم اکنون ۲۱ دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان زنجان فعال است.

برچسب ها: انتخابات ، ثبت احوال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.