حوادث آب در زنجان ۱۲ درصد کاهش یافت

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان حوادث آب در این استان طی سه ماهه نخست سال جاری با ۴۴۶ فقره کمتر نسبت به سال گذشته، ۱۲ درصد کاهش یافت.

علی محمد نادرخانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با بیان اینکه میزان حوادث آب در این استان طی سه ماهه نخست سال جاری با ۴۴۶ فقره کمتر نسبت به سال گذشته، ۱۲ درصد کاهش یافت گفت: طی این مدت میزان کاهش حوادث شهری نیز سه درصد بوده و بیشترین کاهش در زمینه حوادث شبکه توزیع، خطوط انتقال و انشعابات رخ داده است.

وی اظهار داشت: در میان شهرستانهای استان به ترتیب زنجان، ابهر و خرمدره شاهد بیشترین تعداد حوادث آب طی سه ماهه نخست امسال بودند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اظهار داشت: در حوزه فاضلاب نیز بیشترین حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و ماهنشان رخ داد.

وی گفت: بیشترین تعداد اعلام حوادث به مرکز "مپرا " (مرکز پشتیبانی ردیابی ایران) شرکت آب و فاضلاب استان زنجان طی شبانه روز در ساعات ۹، ۱۲ و ۱۳ ثبت شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان طی سه ماهه نخست امسال ۱۳۴ هزار تماس با مرکز مپرای این شرکت صورت گرفته که از این تعداد بیش از ۳۲ هزار تماس از سوی کارشناسان آبفا پاسخگویی و پیگیری شده است.

نادرخانی گفت: بیشترین دلیل تماس مشترکین با مرکز مپرا به ترتیب مربوط به اعلام قطعی، شکستگی، پرداخت قبوض و ثبت درخواست های صوتی بوده است.

این مسئول با اشاره به آمار سه ماهه خسارت سایر دستگاه ها به تاسیسات شرکت آب و فاضلاب، گفت: شهرداری ها، شرکت مخابرات و پیمانکاران فاضلاب به ترتیب بیشترین تعداد خسارت وارده به این تاسیسات را وارد کرده اند.

هم اکنون بیش از ۳۷۹ هزار فقره انشعاب آب در استان زنجان واگذار شده و میزان مصرف سالانه آب آشامیدنی در شهر زنجان ۴۳ میلیون مترمکعب است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.