رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان زنجان از توقیف ۲ دستگاه کامیون حامل ۱۳ هزار کیلوگرم آرد قاچاق در زنجان خبر داد.

 سرهنگ حسین بدری گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی حین کنترل خودروهای عبوری در جاده قدیم زنجان - میانه به ۲ دستگاه کامیون بنز مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی اظهار داشت: در بازرسی از این کامیون ها، ۳۲۵ کیسه ۴۰ کیلوگرمی آرد قاچاق برابر با ۱۳ هزار کیلوگرم کشف شد که ارزش آنها برابر اعلام کارشناسان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در این راستا ۲ متهم تحویل مرجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس با تمام توان و با به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی استان زنجان از مشارکت دشمن شکن و پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قدردانی کرد.

سردار محمد طراقیه با اشاره به پای کار بودن پلیس و به کارگیری تمامی ظرفیت ها برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار داشت: یکی از ماموریت های ما پس از شهادت شهید جمهور، برگزاری انتخابات در امنیت و سلامت بود که نیروی انتظامی استان به پشتوانه تجربه، اشرافیت بالا و برنامه ریزی اصولی توانست این انتخابات سرنوشت ساز را بدون هیچگونه دغدغه ای برگزار کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تشکر و قدردانی از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی یکبار دیگر ولایتمداری و وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشیدند و با مشارکت پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند.

این مقام ارشد انتظامی استان همچنین خاطرنشان کرد: ملت عزیز ایران اسلامی به خاک این مرز و بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وفادار هستند و این وفاداری را در تمامی دوره ها به اثبات رسانده اند.

برچسب ها: آرد قاچاق ، قاچاق آرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.