امام جمعه زنجان:‌

مشارکت در انتخابات لازمه ایرانی آزاد،‌ آباد و سربلند است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: مشارکت و حضور گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، لازمه داشتن ایرانی آباد،‌ آزاد و سربلند است.

حجت الاسلام علی خاتمی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان، افزود: هیچ ایرانی، ایران را توسری خور نمی خواهد و هر کس زیر آسمان این کشور است، ایران را دوست دارد و آن را مقتدر و سرافراز می خواهد.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف است، یادآور شد: مشکلات و کاستی هایی در کشور داریم که راه حل آن قهر از صندوقهای رای نیست و تنها با حضور است که می توان مسائل را حل کرد.

امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه هرکسی که با صندوق های رای قهر کند، حق گلایه ندارد،‌ اظهار داشت: مشارکت وظیفه همگان و تعیین سرنوشت کشور حق تک تک همشهریان است.

خاتمی، مشارکت مردم زنجان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را خوب توصیف و خاطرنشان کرد:‌ با روند خوب تبلیغات در مهلت تعیین شده تاکنون شاهد حضور خوب و با شکوه واجدان شرایط رای دهی در انتخابات هستیم.

وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهید جمهور، تاکید کرد:‌ مردم زنجان نسبت به آیت الله رئیسی ارادت خاصی داشتند به طوریکه در جریان انتخابات سال ۹۶ رای به شهید آیت الله رئیسی در استان زنجان بالاترین بود و ایشان نفر اول بودند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به استقبال مردم زنجان از مراسم بدرقه شهدای خدمت، مجالس یادبود و اربعین این شهدا گفت: به یقین حضور گسترده مردم استان در عرصه چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری مکمل حماسه های مردم زنجان خواهد شد.

وی انسجام و اقتدار ملی را رهاورد مشارکت گسترده در صحنه انتخابات دانست و افزود: این حضور موجب شادی دوستداران ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی بدخواهان و دشمنان خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.