۱۳۴ خبرنگار و عکاس، انتخابات ریاست جمهوری را در زنجان پوشش می‌دهند

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۱۳۴ نفر از اصحاب رسانه شامل خبرنگاران، عکاسان و عوامل فنی صدا و سیما انتخابات ریاست جمهوری را در زنجان پوشش می‌دهند.

 مهدی ورقایی روز جمعه با حضور در ستاد انتخابات استان از همکاری اصحاب رسانه قدردانی کرد و ادامه داد: فعالیت خبرنگاران از ساعت اولیه امروز جمعه هشتم تیرماه و همزمان با توزیع صندوق‌های رای آغاز شد که تا زمان اتمام رسمی فرایند انتخابات ادامه دارد.

وی ادامه داد: تعدادی از خبرنگاران و عکاسان در سطح شعبات اخذ رأی مشغول شده و تعدادی نیز در محل ستاد انتخابات در استانداری مستقر هستند و آخرین اخبار انتخابات ریاست‌ جمهوری را در استان مخابره می کنند.

این مسئول اضافه کرد: بنابر اعلام ستاد انتخابات استان زنجان انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان طبق توافق وزارت کشور با شورای نگهبان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می شود.

انتخابات ریاست جمهوری در استان در ۷۷۲ شعبه اخذ رای و یک هزار و ۴۳۸ نقطه و محل در حال برگزاری است و نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم استان در امر برگزاری انتخابات به‌عنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.