امام جمعه زنجان:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب تقویت نظام می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با دعوت مردم برای مشارکت در انتخابات، گفت: حضور حداکثری در این رویداد مهم سیاسی موجب تقویت نظام و پایه‌های انقلاب اسلامی می‌شود.

حجت الاسلام علی خاتمی در نشست روشنگری و بصیرت افزایی پیرامون حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، اظهار داشت: نتیجه همدلی، هم افزایی است و با وجود هم افزایی موفقیت ها نمایان می‌شود.

وی با تشکر از برگزاری برنامه باشکوه همایش رهروان غدیر در استان زنجان، افزود: مهمترین پیام غدیر ولایت‌مداری و عدالت اجتماعی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان با بیان اینکه طبق فرموده حضرت علی(ع) مسئولیت، ۲ ویژگی بصیرت و مقاومت نیاز دارد، گفت: طی ۲ سال گذشته به صورت مکرر در فرمایش مقام معظم رهبری واژه بصیرت تکرار شده است.

خاتمی با بیان اینکه دنیا بیش از ۷۰ سال بین دو قدرت بلوک شرق و غرب مدیریت می‌شد، گفت: همه کشورهای زیر بلیت یکی از این دو قدرت ها بودند اما انقلاب اسلامی ایران تفکر سومی را در دنیا به وجود آورد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بعد از هشت سال ایستادگی و مقاومت به رهبری و امامت امام راحل به پیروزی رسید، اظهار داشت: در حال حاضر کشور ایران با وجود تمامی مشکلات و تحریم ها توسط دشمن، رتبه اول منطقه و از لحاظ علمی در رتبه پانزدهم قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه با بیان اینکه ورزش در استان زنجان باید گسترش داده شود، ادامه داد:ورزش محلات به صورت جدی پیگیری شود چرا که سلامت جسمی را به دنبال دارد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ورزش باستانی پایه تقویت غیرت و روحیه مردانگی و جوانمردی است، افزود: در ورزش های جدید رزمی باید مربیان بر علم و منش ورزشکاران نیز توجه جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.