امکان حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب اخذ رای استان زنجان فراهم است

رییس ستاد انتخابات استان زنجان به امکان حضور نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در شعب اخذ رای اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت معرفی نمایندگان نامزدها در شعب اخذ رای چهارشنبه ۶ تیرماه است.

ابوالفضل رفیعی با اعلام اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری می توانند در هر شعبه یک نماینده داشته باشند و بدون دخالت در فرایند اخذ رای در شعب انتخابات حضور یابند،‌ گفت: علاوه بر هیات های اجرایی، ناظرین هیات نظارت، بازرسین و نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری بر فرایند رای گیری، نظارت می کنند.

وی با بیان اینکه انتخابات در ۷۷۲ شعبه اخذ رای برگزار می شود، اظهار کرد: نمایندگان نامزدها می‌توانند تا پایان اخذ رای و تجمیع آرا در شعب اخذ رای ثابت و سیار بدون دخالت در امور حضور داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان ضمن تاکید بر نظارت و بازدید مستمر فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات از شعب اخذ رای، افزود: بررسی وضعیت زیرساخت‌های شعب اخذ رای اهمیت ویژه‌ای دارد تا مردم شریف استان در آرامش و امنیت خاطر بتوانند رای خود را ثبت کنند.

رفیعی با اعلام اینکه نزدیک به ۱۴ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در برگزاری این انتخابات فعالیت خواهند داشت، گفت: عوامل اجرایی شعب انتخابات علاوه بر سپری کردن تمامی مراحل آموزشی، در ۲ رزمایش آمادگی نیز حضور یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه حماسه هشتم تیر به تعبیر رهبر معظم انقلاب تکمیل کننده حماسه بدرقه شهدای خدمت خواهد بود، گفت: حماسه‌آفرینی مردم در هشتم تیرماه، جهان را شگفت زده می کند و انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به عنوان مهمترین رویداد ایران اسلامی با مشارکت حداکثری مردم توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.