واحد صنفی طراحی و فروش پرده در زنجان جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: یک واحد صنفی طراحی و فروش پرده در زنجان به دلیل گرانفروشی و تقلب در اجرای سفارش مشتری جریمه شد.

رضا مظفری گفت: پرونده یک واحد صنفی طراحی، دوخت و فروش پرده پیرامون گرانفروشی و تقلب در اجرای سفارش مشتری با تخلف ۶۳۰ میلیون و ۴۵۰ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی اضافه کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست و متهم را به پرداخت ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

این مسوول ادامه داد: شعبه همچنین برای بازگرداندن ۶۳۰ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال مبلغ اضافه دریافتی به شاکی حکم داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان یادآور شد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، گزارش این تخلف را با ثبت شکایت مشتری دریافت و برای رسیدگی به شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایات مردمی است، گفت: این سامانه مربوط به ثبت شکایات است که مستندات مربوط در آن ثبت و سپس جهت پیگیری به روسای شعب ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خاطر نشان کرد: در صورتی که مستندات مربوط قابل استناد باشد، پرونده تشکیل و رسیدگی می شود.

وی با بیان اینکه پرونده های وارده به تعزیرات حکومتی در چند بخش رسیدگی‌ می‌شود خاطر نشان کرد: رسیدگی به پرونده‌های کلان مربوط به پرونده های قاچاق کالا، ارز و خودرو است که با توجه به نوع تخلف، زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.