ساخت پارکینگ، مختص کامیون‌ها در خارج از شهر کرمان

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، بر لزوم ساخت پارکینگ مختص کامیون‌ها در خارج از شهر و رفع تصرف پیاده‌رو‌ها از خودرو‌های متخلف تأکید کرد.

محمود ایرانمنش، در نشست با سرهنگ پاک‌ایزدی، رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان برگزار شد، گفت: همان‌گونه که برای انتقال کارگاه‌های ضایعاتی به بیرون از شهر اقدام کردیم، در صورت وجود زمین مناسب برای ایجاد پارکینگ مختص کامیون‌ها نیز دست‌به‌کار خواهیم شد.

وی افزود: شهرداری کرمان برای همکاری در این موارد آماده است.

سرهنگ پاک‌ایزدی، رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرمان نیز در این نشست، به مشکلات ناشی از حضور کامیون‌ها در معابر شهری و همچنین دستفروش‌ها و کامیون‌های حامل بارمیوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: در بسیاری از شهر‌ها همکاری و تعامل نزدیک پلیس راهنمایی و رانندگی و شهرداری بسیار کارساز بوده است که امیدواریم این همکاری در شهر کرمان نیز پررنگ‌تر شود.

همچنین در این نشست، محمدرضا یحیی‌زاده، معاون حمل‌و‌نقل و امور زیر‌بنایی شهردار کرمان، درخصوص جانمایی مناسب برای ساخت ایستگاه پلیس در شأن و اندازه شهر کرمان، با هزینه برآورده‌شده مواردی را مطرح کرد. 

 امیر هاشمی، مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی نیز خواستار همکاری پلیس برای برخورد با مشکل سدمعبر به‌خصوص دستفروش‌ها و وانت‌بار‌ها شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار