سفر آیت الله علیمرادی عضو مجلس خبرگان رهبری به بخش نگین کویر فهرج

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی نماینده منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بمناسبت عید غدیرخم از بخش نگین کویر بازدید کرد .

آیت الله علیمرادی با ورود به بخش نگین کویر، با همراهی بخشدار، جانشین سپاه و جمعی از مسئولین همراه با حضور در منزل شهیدان آبیار در اسماعیل آباد، یارمحمد جلالی در اسلام آباد و اسماعیل جلالی صدر در محمدآباد با خانواده‌های معظم این شهیدان والامقام دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام علیمرادی در دیدار با خانواده‌های معظم این شهیدان با بیان اینکه ما هرچه داریم از ثمرات خون شهداست افزودند: خودمان را مدیون شهدا می‌دانیم ثمره خون شهدا امنیت و آرامش کشور است از خداوند می‌خواهیم ما را قدردان شهدا قرار دهد و آبرویی که شهدا به ما داده‌اند خداوند حفظ کند و این را شفیع هدایت ما در این جهان و سعادت ما در آخرت قرار دهد.

وی در ادامه، با حضور در جشن بزرگ عید غدیر در اسماعیل آباد در میان مردم این بخش افزود: ملت ایران نمی‌پسندد که زبان ملامت دشمنان دراز بشود زبان ملامتگر دشمنان را باید با حضور باشکوه قطع کرد و این زبان را بست و این دهان ملامتگر را دوخت.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی رئیس جمهور در هر نقطه‌ای از کشور حادثه رنج آوری برای ملت پیش می‌آید برای حل و فصل مشکلات خود را می‌رساند و دستور‌های لازم را می‌دهد گفت: این است حقیقت مکتب اسلام این از برکات غدیر است این از برکات پیروی از امیرالمومنین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمرادی با تأکید بر حضور در انتخابات ۸ تیر روز جمعه افزود: انتخابات آزمون بزرگی برای ملت ایران است شایسته ملت ایران، شایسته مردم عزیز استان کرمان دیار کریمان این است که با حضور باشکوه زمینه عزت روزافزون نظام جمهوری اسلامی و زمینه قوت روز افزون کشور و ملت ایران، ایران قوی رو فراهم کنند انشاالله خداوند دل‌های همه ملت را برای حضور در انتخابات متوجه کسی کند که انتخابش به مصلحت کشور باشد.

همچنین بخشدار نگین کویر ضمن تبریک ایام امامت و ولایت و عید غدیر گفت: انشاالله قدم مبارک حاج آقا علیمرادی برای منطقه مایه خیر و برکت هست. به برکت خون شهدا اقدامات خوبی در بخش اجرا شده است واقعاً ما هر زمان خدمت خانواده شهدا می‌آییم انگیزه می‌گیریم و از خداوند می‌خواهیم به برکت خون شهدا به ما توفیق خدمت بدهد.

میراولیایی افزود: ما در بخش نگین کویر جمعیت تلفیقی از اهل تشیع و اهل سنت داریم که همه با وحدت و برادری پای کار نظام و انقلاب هستند و به خاطر این وحدت مثال زدنی که ما در شهرستان داریم نام شهرستان فهرج را دارالوحده گذاشتیم.

سرگرد زمانی جانشین سپاه فهرج بیان کرد: ما از شما خانواده و از شما مادر شهید می‌خواهیم برای ما دعا کنید عاقبت بخیر شویم دعای شماست که ما را ثابت قدم نگه می‌دارد. با وجود محرومیت و مشکلات زیادی مثل خشکسالی و وزش طوفان‌های سهمگین که در منطقه وجود دارد، اما این محرومیت باعث نشده مردم عزیز این منطقه کوچک‌ترین مشکلی ایجاد کنند و شیعه و سنی اینجا پای کار نظام و انقلاب هستند و این وفاق، تعامل و هماهنگی واقعاً در منطقه کم نظیر است.

پدر شهید جلالی صدر نیز ضمن تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانشان گفتند: در دولت شهید رئیسی خدمات خوبی در این منطقه انجام شده عمران و آبادانی‌های زیادی انجام شده که ما در دولت‌های گذشته این خدمات و توجه را نداشتیم. ما از مردم میخواهیم یک فرد اصلح و انقلابی را انتخاب کنند تا راه شهید رییسی ادامه پیدا کند.

گفتنی است، شهید آبیار اهل روستای اسماعیل آباد بخش نگین کویر، در سال ۱۳۶۷ بعد از اتمام خدمت مقدس سربازی و در ۲۱ سالگی در عملیات مرصاد در دهلران به فیض شهادت نائل آمد.
شهید یارمحمد جلالی اهل شهر دهنو اسلام آباد، در سال ۱۳۷۶ حین ماموریت به عنوان فرمانده انتظامی وقت شهرستان ریگان و در ۴۳ سالگی در درگیری با سارق مسلح به فیض شهادت نائل آمد؛ و شهید استوار یکم اسماعیل جلالی صدر اهل روستای محمدآباد دهگاوی و در سال ۱۴۰۱ حین درگیری با اشرار مسلح در منطقه زهکلوت رودبار جنوب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.