برنامه ریزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت رویداد مهم انتخابات

فرمانده انتظامی استان با اشاره به برنامه ریزی پلیس برای برقراری نظم و امنیت رویداد مهم انتخابات، برخی از طرح‌های ترافیکی این روز را تشریح کرد.

سردار ناصر فرشید گفت: وظیفه ذاتی پلیس در تمام مناسبت‌های طول سال برقراری نظم و امنیت در ابعاد انتظامی و ترافیکی است که این مهم در زمان برگزاری رویداد مهمی همچون انتخابات با تلاش مضاعف تمام رده‌ها و نیرو‌ها صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این خصوص برای برگزاری مطلوب انتخابات هشتم تیرماه یک سری ممنوعیت و یا محدودیت ترافیکی صرفا برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان و آرامش مردم در مکان‌های اخذ رای اجرا می‌شود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در این رابطه از ساعت ۲۳ پنجشنبه هفتم تیرماه، در مسیر‌های منتهی به فرمانداری‌های سراسر استان یک سری محدودیت تردد لحاظ می‌شود تا عوامل اجرایی امور انتخابات بتوانند برنامه ریزی‌ها و اقدامات مورد نظر خود را مدیریت و انجام دهند.

سردار فرشید محدودیت تردد در محدوده حسینیه ثارالله شهر کرمان و خیابان‌های منتهی به این مکان را از دیگر تدابیر ترافیکی برشمرد و بر همکاری عموم شهروندان با خادمان نظم و امنیت و همچنین مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم فهیم و همیشه همراه دیار کریمان در این رویداد مهم تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.