مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه وجود نخاله در حریم راه‌ها از جمله مهمترین معضلات این بخش است، گفت: با تلاش راهداران بخش مهمی از راه‌های ارتباطی استان پاکسازی شده است.

پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با بیان اینکه در فروردین امسال بیش از چهار هزار تن نخاله در حریم محور‌های مواصلاتی استان برداشته شد، گفت: سال گذشته هم بیش از ۸۰ هزار تن نخاله از حریم راه‌های آذربایجان غربی جمع آوری شده بود.

وی اضافه کرد: این امر در راستای ارائه خدمات بهتر به بهره برداران از راه‌ها و همچنین بهبود منظر راه‌های استان صورت گرفته همچنین از ابتدای امسال بیش از ۲۰ کیلومتر از راه‌ها ترانشه برداری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی ادامه داد: در این مدت همچنین ۱۸۰ عدد چراغ روشنایی و تابلو‌های برق در جاده‌های استان تعمیر شده است.

آرامون از نصب نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ متر نیوجرسی در راه‌های آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه حدود ۶۰۰ کیلومتر راه، نصب ۵۰۰ عدد تابلو و علائم ایمنی و جمع آوری، بازسازی و تعمیر نزدیک به ۴۵۰ عدد تابلو و علائم ایمنی دیگر و شست و شوی نزدیک به ۲ هزار و ۶۰۰ تابلو و علائم حریم راه در محور‌های ارتباطی استان از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری در فروردین است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد: امسال ۱۹۰ اخطار برای متجاوزان حریم راه در استان صادر و ۱۶۲ حکم قضایی در این خصوص هم اجرا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.