تیمور باقری از توزیع ۴۴ هزار و ۳۳۸ حلقه لاستیک از ابتدای مرداد سال ۹۷ تاکنون با نرخ مصوب بین رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری این استان خبر داد.

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش مهمی در چرخه اقتصاد دارد، در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: توزیع این لاستیک‌ها با هدف عرضه بدون واسطه و جلوگیری از ایجاد بازار کاذب با هماهنگی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

او ادامه داد: در این راستا از ابتدای شروع طرح تاکنون تعداد ۵۵ هزار و ۸۷ حلقه لاستیک از سوی سازمان صمت سیستان و بلوچستان تخصیص داده شده که منجر به صدور ۴۴ هزار و ۳۳۸ حواله از سوی ادارات و نمایندگی‌های این اداره کل و صنوف بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان گردیده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد، اظهار داشت: اختصاص تعداد لاستیک به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری استان بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان تعیین می‌شود.

باقری در پایان تصریح کرد: همچنین در راستای جذب ناوگان در بندر چابهار جهت حمل کالا‌های اساسی تاکنون ۳ هزار و ۱۱۲ حلقه لاستیک به این دسته ناوگان خارج از نوبت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار