کاخ ریاست‌ جمهوری روسیه اعلام کرد رئیس‌ جمهور این کشور در پی حمله تروریستی در شیراز با همتای ایرانی خود ابراز همدردی کرد.

کرملین اعلام کرد ولادیمیر پوتین، رئیس‌ جمهور روسیه در پیامی حادثه تروریستی در شیراز را به سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهور ایران تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، پوتین ضمن تسلیت و ابراز همدردی، بر آمادگی کشورش برای افزایش همکاری با ایران در مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

رئیس جمهور روسیه در پیامی تلگرامی اعلام کرد: لطفا تسلیت صمیمانه من را به خاطر عواقب غم انگیز اقدام تروریستی در شیراز بپذیرید. مایلم آمادگی طرف روسی را برای توسعه بیشتر همکاری با شرکای ایرانی در جهت مقابله با تروریسم تایید کنم.

او خاطرنشان کرد که تصور جنایت قتل غیرنظامیان - از جمله کودکان و زنان - در داخل دیوارهای یک زیارتگاه مذهبی دشوار است. تروریسم نه تنها قوانین بلکه هنجارهای اخلاقی انسانی را نیز نقض می کند.

پوتین همچنین ضمن ابراز همدردی و حمایت از خانواده قربانیان، برای همه مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
پوتین خودش بزرگترین قاتله دستش به خون اوکراینی ها آلوده اس
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۳۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
پوتین توخودت جنایتکاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
فرضا اینطور باشه که نیست چشم اوکراینیها کور اون زمان که روس تبارهای شرق اوکراین رو قتل عام میکردند به فکر الان بودند. به ما چه که اوکراین دچار جنگ شده. وقتی برای لشکرکشی آمریکا به خاورمیانه نیرو و تجهیزات فرستادند دستشون به خون مسلمونها آلوده نشد که حالا یه مشت غربگدای منافق بیوجدان دلشون برای اوکراینیها میسوزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
داعش مورد حمایت آمریکا کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
داعش مورد حمایت اروپا کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
داعش مورد حمایت اسراییل کشتار هولناکی را در شیراز مرتکب شد.
آخرین اخبار