مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر، بهمن ماه امسال در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تدارک برنامه‌های مختلف فرهنگی در ایام دهه فجر گفت: از جمله این برنامه‌ها برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری در این ایام است.

او با بیان اینکه دهه فجر امسال برگزاری چهاردهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر را خواهیم داشت، تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش هنر‌های مفهومی و بخش تجلیل از ۱۰ استاد تمام خوشنویسی استان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هر دو بخش جشنواره بصورت غیررقابتی خواهد بود.

فاضلی بیان داشت: در بخش هنر‌های مفهومی از ۱۰ هنرمند برجسته استان در این زمینه درخواست شده که هرکدام یک اثر را برای نمایشگاه این جشنواره ارسال کنند.

او ادامه داد: نمایشگاه هنر‌های مفهومی این جشنواره در ایام دهه فجر در نگارخانه میرزا رضا کلهر برگزار می‌شود.

فاضلی اظهار داشت: در بخش تجلیل از اساتید خوشنویسی هم از ۱۰ استاد تمام خوشنویسی استان تجلیل می‌شود.

به گفته فاضلی، کرمانشاه ۱۰ استاد تمام رشته خوشنویسی دارد که در این جشنواره از آن‌ها تجلیل خواهد شد.

فاضلی از برپایی نمایشگاه آثار این اساتید هم خبر داد و افزود: در ایام دهه فجر ۳۰ اثر از آثار این اساتید برجسته در نمایشگاهی در نگارخانه بلوط برای علاقمندان به نمایش درخواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه برگزاری این جشنواره و برپایی این نمایشگاه‌ها در راستای معرفی هرچه بیشتر و بهتر هنرمندان عرصه هنر‌های تجسمی است گفت: امیدواریم با استمرار چنین برنامه‌هایی بتوانیم به معرفی هنر‌های تجسمی و هنرمندان فعال در این رشته‌ها کمک کنیم.

فاضلی بیان داشت: همچنین تجلیل از اساتید برجسته خوشنویسی استان منجر به معرفی هرچه بیشتر و بهتر این هنرمندان در سطح استان خواهد شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.