مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از بازگشت همه حجاج کرمانشاهی از سرزمین وحی خبر داد.

سعید کریمی خو مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به پایان مناسک حج تمتع امسال، گفت: ۹۶۵ زائر از استان کرمانشاه در قالب هشت کاروان - پنج کاروان اهل سنت و سه کاروان شیعه - به حج تمتع امسال اعزام شدند. 

وی افزود: فرآیند بازگشت حجاج کرمانشاهی که از دوم تیرماه آغاز شده بود، امروز (۲۴ تیر) با بازگشت آخرین کاروان به پایان رسید. 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم حج تمتع امسال بدون هیچ مشکلی و با موفقیت برگزار شد، عنوان کرد: خوشبختانه همه زائرین کرمانشاهی در صحت و سلامت کامل به استان خود بازگشتند و مورد فوتی نداشتیم. 

وی در ادامه در خصوص احتمال از سرگیری اعزام‌های حج عمره با پایان گرفتن حج تمتع، گفت: باتوجه به رایزنی‌هایی که رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان داشته، در صورت حل مشکلات تخصیص برنامه پروازی اعزام‌های حج عمره از سر گرفته می‌شود. 

زائرین اربعین حسینی حتما در سامانه سماح ثبت نام کنند 

کریمی خو با اشاره به آغاز ثبت نام زائرین اربعین حسینی در سامانه سماح، اظهار کرد: نام نویسی از زائرین اربعین حسینی از تاریخ ۱۷ تیر همزمان با شروع ماه محرم در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز شده است. 

وی افزود: زائرینی که قصد شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند، حتما باید در این سامانه ثبت نام کنند و بنا به انتخاب بسته بیمه‌ای که شامل سه بسته ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومانی است، خود را تحت پوشش بیمه قرار دهند .

برچسب ها: حج و زیارت ، خانه خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.