بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه ادارات در روز‌های پنچ شنبه ۲۱ و ۲۸ تیر ماه به دلیل گرمای هوا تعطیل می‌شوند.

جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه صبح چهارشنبه به ریاست استاندار کرمانشاه تشکیل و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر استقرار یک توده هوای گرم در نوار غربی کشور و به طبع کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، مصوباتی برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به تصویب رسید.

مصوبات و تصمیمات این جلسه شامل تعطیلی و دورکاری روز‌های پنچ شنبه ۲۱ و ۲۸ تیرماه و همچنین ۲ ساعت تعجیل در خروج و دورکاری در روز‌های شنبه ۲۳، یکشنبه ۲۴ و چهارشنبه ۲۷ تیرماه بود.

همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان موظف به نصب ژنراتور دیزل شدند.

استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: همگی موظف به اتخاذ تصمیمات مهم برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی در راستای عدم ایجاد مشکل در چرخه اقتصادی و کمک به اشتغال این استان هستیم.

محمدطیب صحرایی افزود: این تصمیمات و مصوبات به منظور افزایش ذخیره انرژی برای پایداری شبکه برق شکل می‌گیرد.

وی همچنین بر صرفه‌جویی برق در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات و نصب ژنراتور برق در دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد.

گفتنی است، تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز ستاد مدیریت بحران استان می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.