مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی از محل تسهیلات سفر رئیس جمهور شهید به استان کرمانشاه، گفت: این تسهیلات برای ۵۹۵۷ نفر اشتغالزایی داشته است.

محسن دارابی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات سفر دولت سیزدهم به استان کرمانشاه، گفت: سهم بخش صنعت از تسهیلات مصوب سفر رئیس جمهور شهید به کرمانشاه ۶۵۰۰ میلیارد تومان بود که از این میزان ۵۵۰۰ میلیارد تومان آن تعیین تکلیف شده است.

وی از تعیین تکلیف حدود ۸۶ درصد این تسهیلات خبر داد و عنوان کرد: مابقی این تسهیلات نیز در سیستم بانکی بوده و زمان تعیین تکلیف آن به سرعت عمل سیستم بانکی بستگی دارد. البته با توجه به اینکه زمان این تسهیلات دو ساله بوده، قطعا تا موعد باقی مانده مابقی آن نیز تعیین تکلیف خواهد شد.

دارابی معتقد است، با استفاده از این تسهیلات رقمی نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان در حوزه صنعت کرمانشاه سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی تعهد اشتغالزایی این تسهیلات را نیز ۴۷۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: اشتغالزایی که از محل این تسهیلات تاکنون انجام شده ۵۹۵۷ نفر است و تعهدی که داشتیم را پشت سر گذاشتیم.

مدیرکل صمت استان کرمانشاه از ارتقاء وضعیت صنعت استان کرمانشاه با پرداخت این تسهیلات خبر داد و افزود: طرح‌های بزرگی از جمله توسعه پتروشیمی کرمانشاه، پالایش نفت کرمانشاه، چیاسرام، صنایع الکتریکی توان زاگرس، صنایع ساخت و بازیافت کامبادن، صنایع ساختمانی مدلل و… از این تسهیلات منتفع شدند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.