ناظر گمرکات استان کرمانشاه از خروج بیش از ۸۵۰ میلیون دلار کالای صادراتی از مرز‌های استان در سه ماهه امسال خبر داد.

علی اصغر عباس زاده ناظر گمرکات استان کرمانشاه گفت : در سه ماهه امسال ۸۵۴ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۷۶۸ دلار کالای صادراتی به وزن یک میلیون ۶۶۹ هزارو ۴۱۲ تن از مرز‌های استان صادر شده که این میزان کالای صادراتی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش افزایش هفت درصدی داشته است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: در این مدت گمرک پرویزخان با ۲۶۹ میلیون و ۳۸۴ هزار دلار کالا با وزن ۶۸۸ هزارو ۵۳۵ تن بیش حجم کالای صادراتی خروجی از مرز‌های استان را به خود اختصاص داده است.
 
وی سهم گمرک خسروی از خروج کالای صادراتی در این مدت را نیز ۲۴۸ میلیون و ۶۹۱ هزار دلار کالا به وزن ۳۸۰ هزارو ۵۵۳ تن اعلام کرد.

عباس‌زاده حجم کالای صادراتی از گمرک سومار را نیز ۲۳۳ میلیون و ۸۶۶ هزار دلار کالا به وزن ۴۱۱ هزار و ۴۵۷ تن و سهم گمرکات شیخ صله و شوشمی در این مدت را به ترتیب ۸۸ میلیون و ۳۸۹ دلار به وزن ۱۲۶ هزارو ۲۳۶ تن و ۱۴ میلیون دلار به وزن ۶۳ هزار تن عنوان کرد.
 
به گفته ناظر گمرکات استان کرمانشاه، عمده کالا‌های صادراتی در این مدت شامل میلگرد و آهن‌آلات، کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف بوده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.